Taisyklės ir sąlygos
1. Bendrosios nuostatos
1. Šios prekių pirkimo – pardavimo taisyklės (toliau „Taisyklės“), jas patvirtinus Pirkėjui
(perkant prekes paspaudus mygtuką „Patvirtinti užsakymą“), yra šalims privalomas
teisinis dokumentas, kuriame nustatomos Pirkėjo ir Pardavėjo teisės bei pareigos, prekių
įsigijimo bei apmokėjimo už jas sąlygos, prekių pristatymo ir grąžinimo tvarka, šalių
atsakomybė bei kitos su prekių pirkimu – pardavimu www.gurru.lt internetinėje
parduotuvėje susijusios nuostatos.
2. Pardavėjas pasilieka teisę bet kuriuo metu keisti, taisyti ar papildyti Taisykles,
atsižvelgdamas į teisės aktų nustatytus reikalavimus.
3. Sutartis pradeda galioti nuo to momento, kai Pirkėjas paspaudžia mygtuką „Patvirtinti
užsakymą“, o gavęs užsakymą Pardavėjas jį patvirtina – atsiunčia patvirtinimo laišką
Pirkėjo nurodytu el. paštu.
2. Asmens duomenų apsauga
1. Užsakydamas prekes Pirkėjas turi nurodyti savo asmens duomenis, reikalingus tinkamam
prekių užsakymo įvykdymui: vardą, pavardę, prekių pristatymo adresą, telefono numerį ir
elektroninio pašto adresą.
2. Pirkėjas sutinka, kad jo asmens duomenys būtų tvarkomi prekių pardavimo Pardavėjo
elektroninėje parduotuvėje tikslu. Taip pat Pirkėjas sutinka, kad jo nurodytais
elektroninio pašto adresu ir/ar telefono numeriu būtų siunčiami informaciniai
pranešimai, kurie būtini prekių užsakymui įvykdyti.
3. Pardavėjas patvirtina, jog Pirkėjo nurodyti asmens duomenys bus tvarkomi prekių
pardavimo elektroninėje parduotuvėje www.gurru.lt tikslais bei Pardavėjo veiklos
analizės ir tiesioginės rinkodaros tikslais. Pardavėjas įsipareigoja neatskleisti Pirkėjo
asmens duomenų tretiesiems asmenims, išskyrus Pardavėjo partnerius, teikiančius prekių
pristatymo ar kitas, su Pirkėjo užsakymo tinkamu įvykdymu susijusias paslaugas. Visais
kitais atvejais Pirkėjo asmens duomenys tretiesiems asmenims gali būti atskleidžiami tik
LR teisės aktų numatyta tvarka.
4. Detali asmens duomenų apsaugos tvarka nurodyta Privatumo politikoje.
3. Pirkėjo įsipareigojimai ir teisės
1. Sutartis pradeda galioti nuo to momento, kai Pirkėjas paspaudžia mygtuką „Patvirtinti
užsakymą“, o gavęs užsakymą Pardavėjas jį patvirtina – atsiunčia patvirtinimo laišką
Pirkėjo nurodytu el. paštu.
2. Pirkėjas įsipareigoja priimti užsakytas prekes ir už jas sumokėti sutartą kainą
3. Jeigu pasikeičia Pirkėjo registracijos formoje pateikti duomenys, Pirkėjas privalo
nedelsdamas susisiekti www.gurru.lt svetainėje nurodytais kontaktais ir pranešti
Pardavėjui apie pasikeitimus.
4. Pirkėjas įsipareigoja neperduoti tretiesiems asmenims savo prisijungimo duomenų. Jei
Pirkėjas praranda prisijungimo duomenis, jis privalo nedelsiant informuoti apie tai
Pardavėją svetainėje www.gurru.lt nurodytais kontaktais.
4. Pardavėjo įsipareigojimai ir teisės
1. Pardavėjas įsipareigoja gerbti Pirkėjo privatumo teisę ir jam priklausančią asmeninę
informaciją, nurodytą internetinės parduotuvės registracijos formoje, išskyrus Lietuvos
Respublikos įstatymuose ir „Taisyklėse dėl asmens duomenų apsaugos“ nustatytus
atvejus.
2. Pardavėjas įsipareigoja pristatyti Pirkėjo užsakytas prekes jo nurodytu adresu.
3. Pardavėjas, dėl svarbių aplinkybių negalėdamas pristatyti Pirkėjui užsakytos prekės,
įsipareigoja pasiūlyti analogišką ar kiek įmanoma savo savybėmis panašesnę prekę.
Pirkėjui atsisakius priimti analogišką ar savo savybėmis panašiausią prekę, Pardavėjas
įsipareigoja grąžinti Pirkėjui sumokėtus pinigus, jeigu buvo atliktas išankstinis
apmokėjimas.
4. Pardavėjas gali atšaukti užsakymą, jei tiekėjai nebegamina, nebetiekia prekių, kurias
užsakė Pirkėjas. Apie tai Pirkėjas informuojamas e-paštu arba telefonu. Užsakymo
apmokėjimas grąžinamas Pirkėjui.
5. Jei Pirkėjas bando pakenkti internetinės parduotuvės darbui ar pažeidžia savo
įsipareigojimus, Pardavėjas turi teisę nedelsiant ir be perspėjimo apriboti ar sustabdyti
jam galimybę naudotis internetine parduotuve arba išskirtiniais atvejais panaikinti
Pirkėjo registraciją.
5. Prekių apmokėjimas
1. Prekių kaina elektroninėje parduotuvėje nurodoma Eurais su PVM. Suformuotame
užsakyme matoma kaina + PVM.
2. Pirkėjas apmokėjimą vykdo naudojantis el. bankininkystės sistema. Įvykdžius apmokėjimą
el. bankininkyste, užsakymas pradedamas formuoti nuo tos dienos, kuomet Pirkėjo
sumokėti pinigai patenka į Pardavėjo banko sąskaitą.
6. Prekių pristatymas
1. Pirkėjas, užsakydamas prekes, įsipareigoja nurodyti prekių pristatymo vietą bei
kontaktinio telefono numerį.
2. Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats arba informuoti Pardavėją, kas prekes priims
vietoj jo. Tuo atveju, kai Pirkėjas prekių priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu
adresu ir remiantis kitais Pirkėjo pateiktais duomenimis, Pirkėjas neturi teisės reikšti
Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.
3. Prekes pristato Pardavėjas arba jo įgaliotas atstovas.
4. Pardavėjas įsipareigoja pristatyti prekes Pirkėjui laikydamasis prekių aprašymuose
nurodytų terminų. Šie terminai netaikomi tais atvejais, kai Pardavėjo sandėlyje nėra
reikiamų prekių, o Pirkėjas informuojamas apie jo užsakytų prekių trūkumą. Kartu
Pirkėjas sutinka, jog išimtinais atvejais prekių pristatymas gali vėluoti dėl nenumatytų,
nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių. Tokiu atveju Pardavėjas įsipareigoja
nedelsiant susisiekti su Pirkėju ir suderinti prekių pristatymo klausimus.
5. Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pristatymo terminų
pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pristatomos ar pristatomos ne laiku dėl Pirkėjo
kaltės arba dėl nuo Pirkėjo priklausančių aplinkybių.
6. Pirkėjas privalo visais atvejais nedelsiant informuoti Pardavėją, jeigu siunta pateikiama
sulamdytoje arba kitu būdu pažeistoje pakuotėje, jeigu siuntoje pateikiamos neužsakytos
prekės arba netinkamas jų kiekis, nepilna prekės komplektacija.
7. Pirkėjui pasirašius už prekės atsiėmimą arba pristatymą yra laikoma, kad siunta yra
perduota.
8. Pirkėjui pastebėjus siuntos pažeidimą, Pirkėjas turi teisę siuntos nepriimti ir tai pažymėti
siuntos važtaraštyje. Pirkėjui priėmus prekę ir pasirašius važtaraštį be pastabų, laikoma,
kad siunta perduota tvarkingai.
9. Tuo atveju, kai Pirkėjas, atsisako pirkimo – pardavimo sutarties, jam tenka pareiga
apmokėti visas tiesiogines prekių grąžinimo Pardavėjui išlaidas susijusias su
transportavimo įkainiais. Šių Pardavėjo išlaidų suma išskaičiuojama iš grąžintinų
Pirkėjui už prekę(-es) sumokėtų pinigų. Jeigu įskaitymas nepadengia viso Pardavėjo
reikalavimo, t.y. Pardavėjo patirtos prekių grąžinimo išlaidos viršija grąžinamos(ų)
prekės(-ių) vertę, Pirkėjas įsipareigoja per 15 dienų sumokėti Pardavėjui likusią sumą.
10. Prekių pristatymo kaina priklauso nuo pasirinkto pristatymo metodo ir yra pridedama
prie bendros prekių krepšelio vertės.
7. Prekių grąžinimas
1. Tuo atveju, jeigu įsigyta prekė yra nekokybiška, Pirkėjas apie nustatytus kokybės
trūkumus privalo informuoti Pardavėją per 48 (keturiasdešimt aštuonias) valandas nuo
prekių pristatymo Pirkėjui momento. Pirkėjas apie įsigytas netinkamos kokybės prekes
turi informuoti telefonu +370 698 41706 ir el. paštu info@gurru.lt. Savo laiške pirkėjas
turi nurodyti nekokybiškos prekės pavadinimą, užsakymo numerį ir nusiskundimo
priežastis. Jeigu yra įmanoma, Pirkėjas el. paštu info@gurru.lt atsiunčia savo
nusiskundimą pagrindžiančius įrodymus, pvz., fotonuotrauką.
2. Pirkėjui grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:
1. grąžinama prekė turi būti nesugadintoje, tvarkingoje pakuotėje;
2. prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
3. prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės,
nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai
grąžinama nekokybiška prekė);
4. grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios Pirkėjas ją gavo;
5. grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą.
3. Grąžinant gautą ne tą prekę ir/ar nekokybišką prekę, Pardavėjas įsipareigoja apmokėti
prekių grąžinimo, siuntimo išlaidas, o prekes pakeisti analogiškomis tinkamomis
prekėmis.
4. Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi pakeitimui tinkamų prekių, Pirkėjui grąžinama
sumokėta suma, neskaitant kainos už pristatymą.
5. Grąžinimo metu už prekių saugumą atsako Pirkėjas.
6. Pardavėjas padengia transportavimo išlaidas, patirtas grąžinant prekes, tik tuo atveju, jei
dėl Pardavėjo kaltės Pirkėjas gauna ne tas prekes, kurias užsisakėt arba prekės yra su
akivaizdžiu defektu.
Garantuojame galimybę, sutinkamai su LR teisės aktais, prekes grąžinti per 14 dienų.
Grąžinamos prekės negali būti pažeistos tokiu būdu, kuris užkirstų kelią pardavėjui
realizuoti prekes. Ši taisyklė negalioja maisto produktams.
Grąžinama prekė turi būti siunčiama pardavėjo nurodytais kontaktais. Po pardavėjo
patvirtinimo, kad prekė yra tvarkinga, pinigai yra grąžinami klientui. Prekės siuntimo
išlaidos yra pirkėjo atsakomybė, šis mokestis nėra grąžinamas.
8. Prekės
7. Internetinėje parduotuvėje pateikiami Prekių atvaizdai yra iliustracinio pobūdžio.
Pardavėjas negali garantuoti, kad Pirkėjo įrenginio ekranas tiksliai atspindės Prekių
spalvas, nepaisant to, kad Pardavėjas dėjo visas pastangas tam, kad Prekių spalvos būtų
atvaizduotos kuo tiksliau. Pirkėjas supranta, kad Prekės gali nežymiai skirtis nuo jų
atvaizdų.
8. Prekių įpakavimas gali skirtis nuo to, kuris pateikiamas atvaizduose,
esančiuose internetinėje parduotuvėje.
9. Pardavėjas turi teisę tam tikroms prekėms nustatyti minimalų ir/arba maksimalų Prekės
užsakymo kiekį vieno užsakymo metu.
9. Pristatymo terminas
1. Prekės yra pristatomos Pardavėjo pasirinktu kurjeriu į pasirinktą adresą arba į vieną iš
paštomatų, taip pat parduotuvė teikia nemokamo atsiėmimo paslaugą iš savo ofiso
adresu : Žemaitės g.20 , Šiauliai LT 77167
2. Pristatymo kaina nuo: 2.99 EUR (dėl įtemptos ekonominės situacijos kaina gali kisti dėl svyruojančių kuro žaliavų kainos rinkoje) (pristatymas Neringos savivaldybėje kainuoja 24,20 €)
3. Pristatymas užtrunka 1-3 darbo dienas, labai retais atvejais iki 5 darbo dienų.
10. Baigiamosios nuostatos
1. Visi nesutarimai, kilę dėl šių taisyklių vykdymo, sprendžiami derybų būdu. Nepavykus
susitarti, ginčai sprendžiami LR įstatymų nustatyta tvarka.